Welkom
Kijk gerust rond. Let op: Als je iets wil aanschaffen moet je eerst een account aanmaken. Klaar met winkelen? Ga dan “Door naar betalen” en volg de stappen op je beeldscherm.
Als je een account aanmaakt of een bestelling plaatst moet je hiervan een bevestigings e-mail ontvangen. Als je deze niet ontvangen hebt, controleer dan je SPAM-box!
Je kunt je bestellingen ook terug vinden in je account-gegevens.
Let op! Betalen = Bestellen / Bestellen = Betalen!
We nemen je bestelling pas in behandeling als je betaling ontvangen is. Zorg dus dat je betaling vóór de uiterste besteldatum door ons ontvangen is! Je kunt betalen door middel van een overschrijving maar onze voorkeur gaat uit naar IDEAL.
Let op!
Artikelen worden niet thuisbezorgd!
Je kunt je artikelen op van tevoren aangegeven data af komen halen in de corsotent of op een andere locatie.
Bestelrondes
Er zijn per jaar een aantal bestelrondes met een uiterste besteldatum en een vaste leverdatum. De datums voor deze bestelrondes zullen tijdig bekend gemaakt worden.
Artikelen worden niet retour genomen
Artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Het aankoopbedrag wordt niet terugbetaald. Wij doen dit om te voorkomen dat men van 1 artikel meerdere maten besteld om te kunnen passen en dan maar 1 artikel houdt. Op die manier krijgen we een te grote voorraad en gaat er voor onze buurtschap teveel geld en risico in zitten. Maar je kunt het artikel wel ruilen.
Ruilen
Ruilen is mogelijk. Je artikel met de juiste maat komt dan in de volgende bestelronde mee. Je zult dus wel even moeten wachten. Direct ruilen zal in de meeste gevallen niet mogelijk zijn. Dit is omdat we geen voorraad aanhouden in verband met de risico's die dit met zich mee brengt.